Cart

אין מוצרים בסל הקניות.

אירועים פרטיים ביקב אלכסנדר

מזמינים אתכם לחגוג את הרגעים המיוחדים של החיים בסביבה הציורית של יקב אלכסנדר.

בין הכרמים ועצי הפקאן של מושב בית יצחק-שער חפר בשרון, יקב אלכסנדר הוא המקום המושלם ביותר לאירועים הפרטיים שלכם.

מוזמנים להנות מהעושר הקולינרי שאלכסנדר יודע להציע, כשאתם מוקפים ביופיו הטבעי של הטבע הארץ ישראלי. התפנקו עם מנות גורמה לצד היינות המשובחים שלנו, מה שמבטיח חגיגה בלתי נשכחת ואירוע פרטי מרגש במיוחד. תנו לנו ליצור עבורכם חוויה מותאמת אישית, כזו שתזכרו לעוד הרבה שנים, עם הקסם של היקב שלנו. ובין אם מדובר על מפגש משפחתי אינטימי או שאולי על הרמת כוסית עם החברים, אצלנו כל אירוע הוא חגיגה של ממש.

מדוע לערוך את האירוע שלכם דווקא ביקב אלכסנדר?

ישנם מקומות שונים לאירועים פרטיים בשרון, אבל אף אחד מהם אינו מקסים, שובה לב ומלא אופי כמו יקב אלכסנדר. השילוב בין הסביבה הטבעית בלב הכרמים ומטעי הפקאן, לבין יופיו וייחודיותו של מבנה היקב המקורי – הוא מעורר השראה ממש.

כשמוסיפים לזה את טעמם האנין של יינות הבית המשובחים, שמחמיאים לכל תקרובת או מנות אותן תבחרו להגיש – מקבלים חגיגה נהדרת, שתשאיר לכם ולאורחים שלכם טעם של עוד!

בנוסף, אם תרצו לשלב באירוע מוסיקה חיה, סדנא מרתקת, ארוחת שף או כל אטרקציה מלהיבה אחרת – אנו נדאג לקשר אתכם עם הספקים המומלצים, ונוודא שהכל יאורגן על הצד הטוב ביותר. יחד אתכם, בהקשבה ובהיענות מלאות, נפיק עבורכם אירוע מרגש וייחודי, שעוד רבות ידובר בו.

שאלות נפוצות

כן, אנו מזמינים אתכם בברכה לערוך אירועים פרטיים ביקב שלנו, וכל אירוע יכול להתקיים אצלנו כל עוד מתאמים זאת מראש.

ניתן לארח אירועים שונים כמו חגיגות משפחתיות, מפגשים אינטימיים, אירועי חברים, השקות ועוד.
בהחלט! אנחנו יכולים להוסיף שלל שדרוגים כמו הופעות של מוזיקה חיה, סדנאות, ארוחות שף ואטרקציות נוספות כדי להעשיר עוד יותר את חווית האירוע שלכם.

כן. הגלריה של היקב מספקת מענה מושלם לצורך זה, ובה תוכלו להעביר מצגות והרצאות במהלך האירוע שלכם.

מעבר לאירוח עצמו ביקב, אנו מציעים סיורים מודרכים בימים נבחרים ובתיאום מראש. בסיורים ניתן ללמוד עוד על תהליכי ייצור היין, לצד טעימות מהיינות הטובים ביותר שלנו.

טופס הזמנת אירוע בגלריה:

הצטרף למועדון לקוחות

    דילוג לתוכן